joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

sâmbătă, noiembrie 25

Irina a dormit cu fereastra deschisa


















Am pictat universul cu o pensulă.
Am botezat fiecare colţ de univers.
Lampă. Cal. Carte. Portocală. Fluture.
Mi-am pictat faţa şi mi-am vopsit unghiile,
Apoi te-am desenat pe tine.
Ti-am dat şi un nume, ţi-am spus Copac.
Te-am invitat la mine în pat şi te-am rugat să-mi spui o poveste
Dar tu nu ai ştiut să vorbeşti
Ti-am desenat o gură şi te-am rugat din nou, te rog, spune-mi o poveste
Dar tu nu ai ştiut să povesteşti
Ţi-am pictat un trecut colorat şi te-am rugat să-mi spui despre el.
M-ai privit în ochi cu tăcerea ta.
Ţi-am inventat o pasăre atunci şi ţi-am dat voie să pleci.
Scrie-mi tu o poveste, ai şoptit, şi apoi ţi-ai luat zborul pe fereastră.

(Zburatorul)

3 Comments:

Blogger DRC said...

Cum ramane? Cum ramane cu tine? As vrea sa incepi sa te dezbraci incet, fara graba, fara sunet, fara culoare. As vrea sa te dezbraci asa cum te-ai imbraca dupa o aventura de o noapte: frustrata si singura. As vrea sa iti aduni fiecare obiect vestimentar, care, cu cateva ore in urma era un scut (…un soi de justitiar precum Margelatu` sau, de ce nu, Tom) si sa il scoti tacticos, sa il impaturesti, sa il asezi cu grija pe scaunul de mahon greu, tapisat cu fir de borangic… asa, incet, fara graba, du-ti capul pe spate, esti goala … apropie-te si lasa-te purtata de panza care te inconjoara, lasa-te digerata, lasa-te consumata de firele indecente ale diminetii. Doar asa ma vezi! Doar pentru ca sunt prafuita … doar asa! Altfel, te-ai impiedica precum un orb plecat in lume in cautarea aventurii. Copila bleaga, copilita de portelan …. Nu esti cea mai firava? Nu esti tu cea serafica? Hai rasuceste-te, danseaza, ascunde-ti privirile, impleteste-ti parul, desfa-ti pulpele, sangereaza … firul meu iti va patrunde carnea si atunci vom fi una. Ma vei aglutina, ma vei digera iar eu te voi face una cu mine, una din mine, una dintre mine si mine, una de deasupra minelui, una din haurile minelui. Una….

25 noiembrie, 2006 21:45  
Blogger Lina said...

...da, da...asa...ca un geamat prelung si suav...precum freamatul gandului primordial...al creatiei...immmm...

26 noiembrie, 2006 13:30  
Blogger Irina said...

Doamne, Dano, cum m-ai simtit... Cum ti-am anticipat gandul...

Alinut, shshshs... Esti iubita!

26 noiembrie, 2006 22:39  

Trimiteți un comentariu

<< Home