joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

marți, decembrie 5

Astazi

Este o zi pregnanta. Astazi, Edi mi-a spus ca nu stiu sa ma fac iubita. Mi-a tras o palma. Poate ca a avut dreptate, poate ca nu ... Am o clatita in stomac. Imi este usor rau. As calatori mai mult decat o fac in fiecare zi. Astazi, traiesc prezentul. Astazi imi este de rau! Vroiam sa chem buda, vroiam sa zburam peste granite, imi doream sa ne refacem, sa ne vindecam. Stiti, vine iarna iar Irina tocmai se duce sa manance! Sigur ii este foame. Astazi imi doresc sa nu simt ceea ce simt pentru bunica mea, speram ca mama sa nu imi spuna "lasa, asta este! Nu te mai gandi". Am lacrimi in stomac pe care le las sa se scurga incetisor. Alina ma cheama un pic. Oare le voi elimina si pe ele atunci cand voi face caca?! Ce-o fi fost cu Mihai azi? Era rece! Rece! Astazi am fost un pic maiden elf, un pic grobiana, un pic grosolana, dar, most of the time, am fost eu! Si mie imi este foame. Astazi mi-ar fi placut sa ne intalnim toti, sa ne zambim fara substrat si fara negociere, dar, in mod sigur cred ca imi va fi mai bine sa vad "Numai Dragostea", pe tvr2, de la 20:15 cu Sean Penn, Claire Danes si inca un baietel dragut. Imi pare rau, Edi, nu am vrut sa te lovesc. Ma jucam. Mi se intampla des sa ranesc din joaca. Asa sunt eu, nu stiu nici sa ma joc!
Noape buna!
Sa va sarute mosu` la noapte, Nicokailor/Nicoletelor; sa va sarute cu drag!

8 Comments:

Blogger Irina said...

Maiden Elf, numai dragostea mi-a spus, sa va sarute cu drag!

05 decembrie, 2006 19:08  
Blogger Irina said...

si m-am mai gandit, si i-as raspunde eu lui edi despre arta indragostirii, adica despre stiinta de a te face iubit... este intr-adevar un mare dar sa o stapanesti. dar cei ce o stapanesc, ei, personajele de film si de roman si de tele, ei iubesc cu masti, ei de fapt nu iubesc. eu i-am spus o data lui Dragos (numele lui inseamna pe slava 'cel iubit') ca i-ar fi mai bine sa iubeasca decat sa fie iubit. Mie in secret mi-am zis ca eu perefer de o mie de ori sa fiu iubita, desi nu e mult mia comod.

Sa te faci iubit este un proces de ajustare la anima celuilalt. Versatil este cel iubit si nestatornic este el. Da, este un om de stiinta, el. Si nu, Dana nu este un om de stiinta, insa te asigur, Edi, ca este iubibila. Si pe Dana o iubesti intrand adnc in ea si nemaiesind, iubesti alterand si iubesti plangand. Ea nu stie ce sa faca. Am vazut-o incercand si esuand sa faca asta.

A iubi insa, dupa stupida mea pohezie, este o stiinta mult mia complexa. Uite Dana o stapaneste mai degraba pe aceasta. A iubi este o arta! Noi suntem niste muritori si nu contenim sa ne jucam de-a arta...

05 decembrie, 2006 20:09  
Blogger Lina said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

06 decembrie, 2006 10:50  
Blogger Lina said...

As elimina cu placere murdaria asta pe care o simt in stomac, gat, capul pieptului...imi e oarecum sila...

06 decembrie, 2006 10:55  
Anonymous Anonim said...

vorbesc acum cu Dana "subconstienta"! danutza scumpa, eu nu stiu ca ti-am zis asta! de fapt nu tin minte nimic din ce ti-am zis! pur si simplu nu am informatia, intelegi??? stiu doar ca m-a enervat faptul ca te-ai bagat peste reactia mea la Alinuta si m-a iritat lovitura ta! apoi palma mea, pe urma a ta...si aici imaginea cu tine se rupe! apare Alinuta, dupa care tu, care ne zici: va las singurei, eu ma duc! si atunci m-am prins ca ti-a picat aiurea palma, nicidecum nu-mi amintisem vorbele!!! si inca un aspect extrem de important: nici Alinutza nu-si aminteste ca eu sa-ti fi zis asta!!! scuze pentru atatea detalii, dar vroiam sa ne fie clara situatia. si acum, explicatia: informatia trebuia sa ajunga la tine! nu conta cum ci pur si simplu trebuia sa ajunga... tu, se pare ca ai inteles, pentru ca te-a pus pe ganduri! si e bine ca s-a intamplat asa...si e bine ca observi lucruri dincolo de senzorial... oricum, e ceva cu tine in ultimul timp! esti schimbata, ai framantari, treci brusc de la o stare la alta...stii ce cred? cred ca ies lucruri din tine, iti trec informatii din subconstient in constient, te iau prin surprindere si nu stii sa le manifesti... nu-mi confirma daca e asa, tu singurica vei stii cum e!...

07 decembrie, 2006 22:47  
Anonymous Anonim said...

cat despre Irinuca noastra, situatia este mult mai simpla! daca ai citit comentariul de mai sus, ai observat sper ca te-ai grabit sa scrii ceva fara sa stii situatia in care s-a intamplat! nu stiai deloc contextul, dar ai simtit tu nevoia sa explici ce este arta indragostirii, cum iubeste sau cum e iubibila Dana! Desi Dana nu ti-a cerut asta, eu nici atat... te-ai intrebat vreun pic de ce ai simtit nevoia sa sari in apararea Danei? nu cumva ai sarit in apararea ta?!?... daca recitesti, iti dai seama ca esti un pic defensiva?... nu stiu, zic si eu... Si, ca sa inchei cu putin umor, stii ce-ar fi zis mama Dora acum? ca ai sarit ca puiul la muci!... (in spatiul liber e un smiley)
am si eu o intrebare pentru tine: de ce ne indragostim de celalalt? si, de ce de "acela" si nu de oricine altcineva?...

07 decembrie, 2006 23:01  
Anonymous Anonim said...

catre tine Danutzo: tu idealizezi pe celalalt si pentru ca el (normal) nu se ridica la nivelul asteptarilor tale, apare conflictul! asta e de la Tana... te pupa si ea... cica ar fi o caracteristica a sagetatorilor... deci, aviz sagetatorilor...

07 decembrie, 2006 23:14  
Blogger Irina said...

ei cum sa nu fiu defensiva...

Sagetatoarea

08 decembrie, 2006 16:15  

Trimiteți un comentariu

<< Home