joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

luni, septembrie 24

La revedere

Sunt momente in care "la revedere-le" este inevitabil. E urat, e meschin chiar, e complet nedorit. Dar trebuie.

Asadar, incep cu la revedere blog. Asta pentru ca ma saturasem sa tot vad postul alinei care rodea si tot intram, si tot il vedeam si degeaba. Niemni nu mai vrea blogul.

Apoi la revedere Alina si Eduard unul de langa celalalt. De mult.

La revedere Dana de langa sora-mea. Se pare ca e momentul. Si cele mai frumoase legaturi se duc linistite dracului.

Si la revedere Kaizer, caci fara de blog si fara de cercuri pohetice, orice Kaizer devine simplu Mihai.

Eu raman cu Tanasescu.

2 Comments:

Blogger Lina said...

Am intrat pentru a vedea ce a postat Irina din calatoria ei si am gasit asta...
De fapt asta cautam!
(MA) PLEC DOMNITA!
LA insorita-vedere in RE minor.

25 septembrie, 2007 16:14  
Blogger Irina said...

Eu intrasem sa aduc ceva din calatorie.

Nu stiu daca asta cautam, dar este exact ca intr-o relatie; sau ma rog, ca sfarsitul tuturor relatiilor mele: nu sunt in stare sa le pun capat daca nu am un soi de closure. Si le tarasc dupa mine uneori dureros, alteori de alinare. Acesta nu este prezentul meu, este un prezent continuu. Prezentul meu este plin de iubire, iar eu, pentru prima data fericita.

La revedere asadar, nucelule, cu tot ce ai insemnat tu pentru mine.

Eu imi voi face alt blog, pentru alt inceput. Va fi unul colorat, cu muuuulte poze, si muzica si, poate va rima din cand in cand.

27 septembrie, 2007 18:04  

Trimiteți un comentariu

<< Home