joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, octombrie 4

Proeziza de duminica

Ne-am adunat, intamplarea a facut-o; ne-am creeat, ne-am inventat ... nu-i bai, nici nu conteaza! A fost sa fie si a fost frumos. Celor care au avut catare-n alte parti, le transmitem ganduri incifrate din tema: "Pestele".

Amu`Rasar (saramura)

Atunci cand esti esenta iar apa-ti este viata,
Si ce daca sunt peste? E loc si pentru mine.
Ajunge-n cos de paie, pe-o tejghea, la piata
Si-un rege vine-n sine, scrutand a sale sine.

M-am sarutat c-un picur, a fost fior si tremur
Pe cerul meu de arca, rasare cate-o barca
Si-o clipa de tacere, sarut al tau velur
Delfin fiind adesea, mai bine mi-era, parca!

In lumea mea de apa nu ploua niciodata
Absorb un val de coasta, dar merg, jur ca nu-mi pasa!
Din ploaia asta-mi vine sa depun icre, iata!..
Dar eu raman un peste, caci viata nu ma lasa.

O raza de sub mina se-mbata cu lumina
Pe fundul apei daca stam vesnicia toata...
Astazi m-am indragostit! Si, da, este sublima!
Sa nu respire apa ar vrea si el sa poata ...

( dANA, Edi, Irina, Simina - Duminica, 24 septembrie)