joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

duminică, noiembrie 12

29:26

In drum spre Andreidoimetri analizam, la umbra unui album Gothan, blocurile comuniste. Sunt atat de vii! Pe unul dintre ele l-au decopertat si au asezat intr-o gramajoara considerabila tot balastul. Sta de ceva vreme; din perioada in care viata mea trecea, aproape in fiecare zi, pe acolo. M-au durut tare picioarele. M-am simtit o imbatranica. Ma miscam atat de greu incat am avut tot timpul sa imi aduc aminte ... multumesc! Am ras mult, o vreme; ne-am jucat, ne-am cunoscut, ne-am hranit, ne-am vindecat, ne-am iubit, ne-am fermecat ...

Buna dimineata, Cristina! Am auzit ca ai divortat. Ce bine! Ce sansa! Un alt inceput ...

Cursul a fost organic. Nightwish. Hammerfall. Within Temptation. Satriani. Therion. Dream Theatre. Apocalyptica. Derailed. Mihai. si omul acela .... Omul acela! Ce era cu tine? Cine erai? De ce stateai asa ingenunchiat? De ce nu miscai? Cum am reusit sa trec pe langa tine, fara sa te ating, cu muschii paralizati imaginandu-mi ca: am stiut din clipa in care am intrat in scara. De la miros (aici putem dezvolta o discutie semiotica). Speram sa fie doar o inchipuire. Nu a fost. El era acolo si ma astepta. Cum a ajuns acolo? Pai, sa vedem. A intrat in casa; a spart usa (destul de subreda), i-a lovit pe mama si pe Coti destul de rau. A luat ... ce era de luat si a fugit pe scari lasand usa intredeschisa. In goana a calcat pe siret (nefericitul!), s-a impiedicat si a cazut cu capul de calorifer. Impactul nu a provocat plaga deschisa, ci o hemoragie interna ce i-a adus moartea rapid; in cateva minute. A ramas, asa, intepenit; in pozitie de rugaciune, cu privirea catre cer, cautandu-si sprijin in elementii a caror caldura nu a reusit sa-i serveasca la ceva. Iar mirosul ... mirosul acela salciu cobora de la sangele de pe linoleum-ul din apartamentul 24. Sangele Bucurestilor! Ce trist .... Fiecare pas ce il faceam pe scara, cu ochii impaienjeniti, imi confirmau temerea, mirosul devenea din ce in ce mai pregnant. Am ajuns in dreptul usii care era ... inchisa, am deschis-o si mi-am relaxat pulsul cand am perceput un suierat usor de om obosit, dupa o zi de munca, ce ce odihnea impreuna cu sotia sa ... erau angelici; as fi putut jura ca sunt indragostiti! M-am strecurat printre pereti si am realizat ca omul acela mi-a vorbit despre mirosuri ... despre sosurile vietii... Poti manca simplu sau poti manca pretios, poti mirosi a Musk sau a levantinca, poti mirosi a curat sau poti mirosi a maidanez ... te obisnuiesti, te abrutizezi, te tasezi, te sleiesti, te strici, te scofalcesti!
Ma duc sa mai cercetez cum e cu lampa. De ce imi doresc o lampa la jumatatea camerei si sa fie si usor incadrata, ca o zana ferecata in tavan?

Am doua bilete la o piesa grozava. Le vrea cineva? Eu nu ma duc...

1 Comments:

Blogger Irina said...

Nu pentru ca ti-e frica de intuneric, ci pentru ca intunericului ii este frica de tine...

13 noiembrie, 2006 02:05  

Trimiteți un comentariu

<< Home