joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

marți, decembrie 5

Tot azi, azi al meu

Imi impart generos aziul meu cu tine, Dana. Stiu, probabil ca ti-a trecut foamea, probabil ca nu vei avea loc de clatita si lacrimi pentru un alt azi decat al tau. Insa, lasa-ma sa-ti spun ce nu poti macar ingera. Aziul meu este stralucitor. Lumineaza pur si simplu, radiaza, copuleaza! Tocmai ce pleci si ma saruti mamos pe frunte, si pleci cu tot cu aziul meu iar mie nu-mi ramane decat ieriul. Ori ieriul a fost fumigen.
Nu imi place ieriul.
Aziul e compus din vals, loldovezet, sirop de catina, marzipan, ciocolata elvetiana de topit tristetea, verde de budapesta, bombonele cu scortisoara, imbratisari de bineairevenit - miafostatatdedordetine - camisascurtatunpicioar - simisalungit urecheadereceptor - situestiatatdefrumoasacandiubesti, sarut furat pe buza de trotuar, sarmale fara mamaliga si ganduri de amor de demult si de mai incolo.
Hai sa ne luam un azi al nostru si sa fugim cu el in lume!

3 Comments:

Blogger DRC said...

Maine dimineata voi ajunge prima la birou; o prind pe Natalita si ii rup picioarele, apoi o s-o crucific, asta dupa ce il voi scalpa pe Costica pentru va fi vazut prea multe. Hai, frate, mamaliga!???!! De neiteles! Maine, iti voi lasa puiul meu. Eu ma voi duce la bunica-femeia mundi sa ma hranesc cu dumnezeu. Sa stii ca intr-una dintre zilele acestea iti voi spune lucruri pe care le stii deja, dar pe care trebuie sa ti le spun sa ma eliberez. Te iubesc peste varful Moldoveanu si chiar mai mult decat Creasta sudica a Pietrei Craiului. Zburam cu deltaplanul, fata curcubee.....

05 decembrie, 2006 23:47  
Blogger Lina said...

Asta a fost ziua in care m-am bucurat de rautatea mea de om; propriul sarcasm ma gadila cumplit de placut! Si asta si din cauza voastra!
Ciocolata din Elvetia zici? Hmmm, ma bucur ca ai daruit din ea...!

06 decembrie, 2006 10:47  
Blogger Irina said...

Alinuta! Vii putin? Am niste ciocolata pentru tine...

06 decembrie, 2006 13:31  

Trimiteți un comentariu

<< Home