joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

vineri, ianuarie 12

azi a invins binele

azi binele s-a aplecat cu paru-i balai si l-a pupat pe rau pe gura in semn ca intelege si respecta existenta lui pe lume dar astazi este randul binelui sa acapareze lumea. azi binele pupa cu ochii deschisi. azi binele e o fetita goala, fara tate si cu burtica, careia ii sta parul ca o matura.

azi am chef de copii, azi nu ma sperie propria-mi burta mare pentru ca azi ma simt ceva mai increzatoare in a pasa mai departe urmatoarei generatii educatii sexuale. azi, cu alte cuvinte, nu mi-e frica de baietelul meu de 12 ani care isi va intinde sperma prin bibliotecile scolii lui.

azi este o zi dintr-acelea in care te uiti in urma si nu mai zici nimic. e o zi in care te superi pe tine doar ca nu-s mai multe zile asa, e o minunatie.

azi stiu ca maine va fi o zi grea. dar tocmai de aceea ma bucur mai tare de azi!

azi ma inclin, azi va declin.

3 Comments:

Blogger domnul_T said...

azi ....

12 ianuarie, 2007 15:32  
Blogger Irina said...

of, simino draga, azi... si eu am visat azi la fetita mea... imi punea intrebari esentiale, si nu era pic d sparma in visul meu. azi reneg sperma si toate insemnaciunile ei, si simbolismul si tot. nu vreau decat o fetita, si o stiu deja, o stiu. iubitaaaa!

13 ianuarie, 2007 03:30  
Anonymous Anonim said...

fata draga, in numele african-americanilor mei (nu afro-americani, nu negri, nu oameni de culoare): de ce raul este un baietel african-american (nu afro-american, nu negru, nu de culoare)?

24 ianuarie, 2007 13:20  

Trimiteți un comentariu

<< Home