joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

duminică, decembrie 24

Noaptea


















Noapte cutremur si noaptea termur
Noapte pustiu si noaptea stiu

Noapte amor si noaptea mor
Noapte tacere si noaptea fiere

Noapte copac si noaptea tac
Noapte prapad si noaptea te vad

Noapte mereu si noaptea eu
Noapte curand si noaptea plang

Noapte, veghez isi noaptea creez
Noapte buna si noaptea luna!

Noapte mereu si noaptea eu
Noaptea eu, noapte mereu...

(Irina traieste noaptea, de fapt)

1 Comments:

Blogger Irina said...

Noaptea, de fapt, nu există disociere. Noaptea sunt doar eu, si nu pot fi ‘doar eu’ in prezenta nimanui. În prezenţa oricui, devin. Mâine voi redeveni, dar acum sunt. Cum, cum sunt? Aşa: singură, mătăsoasă, beată, liniştită, frumoasă, curajoasă, tăcută, distructivă, temătoare, tremurândă, creativă, atentă, clar-vazătoare, somnanbulă, vulnerabilă, suprarealistă, ciupită, bolândă, muribundă, atât….

24 decembrie, 2006 04:22  

Trimiteți un comentariu

<< Home