joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, decembrie 13

Clocot rece

Si cum crezul arde-n foc
Si crezi ca numai unu are loc
Fara de loc aici, acolo-s zeci
Numai ca nu stii tu sa te apleci
Tampit, absurd, prost si mojic
Tu stii cel mai bine cum sa ma faci mic
Caci poti sa ai, dar si sa stingi
Ma rupi, ma-ngani, ma-nfrunti, ma stingi
Tu pentrut mine esti acum doar un tic
Nervos, verbal, laptos in sange...

[nu ma confunda...eu sunt doar ochiul care il citeste in gand!]

6 Comments:

Blogger Simina said...

uhuuuu m-ai pierdut

da' asta cu ticu'-n sange e dubioasa

da, deci ma handeam sa anunt ca eu si domnul tanasescu nu vom lua parte la bestializarea biancai si nici macar nu cerem poze.
insa va dorim o vedere placuta...

14 decembrie, 2006 19:47  
Blogger Irina said...

pe cine citeste? alinut, chiar, fa lumina!

14 decembrie, 2006 19:49  
Blogger Lina said...

Asta nu pot! Am fost rugata sa o fac si Gata! E doar un sfarsit...

14 decembrie, 2006 19:56  
Blogger DRC said...

Un sfarsit?!!? La naiba, nu-mi plac sfarsitele; de fapt nici nu prea cred ca sunt reale...Oare?! Auzi, bai, naeo, ce-i cu roza asta a vanturelelor? Of, stii? Ma doare si pe mine si mi se pare din ce in ce mai greu! Si, stiu ca in asta clocotitoare intamplare, si eu ma fierb...si eu ma sorb....Lino, Lino, Lino, Lino....naiba ma-sii de treaba! Lino, de ce nu intra piesa asta asa cum scrie in pliant?! Lino....

14 decembrie, 2006 21:50  
Blogger Lina said...

Pentru ca in ea joaca marionete, iar papusarul e cam "prafuit"!

15 decembrie, 2006 09:22  
Blogger Lina said...

Nu mi-a fost greu sa il public pentru ca in momentul in care am fost rugata sa o fac am stiut ca asa trebuie! Tenetatia a fost de a il face ritmic (unii prea bine stiu sentimentul) dar a fost transant: ori asa ori deloc!

15 decembrie, 2006 09:30  

Trimiteți un comentariu

<< Home