joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

marți, decembrie 12

Pahar de sampanie

Te-am ignorat aproate toata ziua,
Si plangi, si urli, si te-mpingi sa iesi!
Te tin inchisa-n mine si zic piua,
Atunci cand vreau rasuflul sa mi-l versi!

Te-au smuls din mine-n urlet de furie
Si te-au pictat pe sticle si-n tutun.
Cu rosu-aprins te-au stins de-a mea robie,
Meschin te-au prins in bule de sapun!

Acum te joci cu hohote-n rafale
Cu ei sub scari, in beciu-incetosat!
Te-aud de-aici, de sus, din trista-mi vale,
Mi te creez, de dor, incet si mat!

Ramai a lor in mine...raza!

3 Comments:

Blogger Irina said...

alina, ma infiori uneori din adnacul tenebros al ascunzisurilor tale...

uh, m-am infiorat inflorat deflorat!

12 decembrie, 2006 11:46  
Blogger Simina said...

aaaa, deci asta faceau eduard si alina calare peste compu azi noapte si certandu-se pe spatii libere si culori.

12 decembrie, 2006 16:04  
Blogger DRC said...

S-au certat cu spor!

13 decembrie, 2006 15:37  

Trimiteți un comentariu

<< Home