joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

luni, ianuarie 15

M-am retro-gradat in anii '80!





































Cred ca as fi fost o feminista mai sensibila pe vremea ceea. Bine, poate as fi ales alt decor, mai putin comunist decat acesta pentru a-mi petrece tineretea mea Retro, poate ceva mai putin balcanic si un strop mai muzical. Un videoclip dansant cu tobari costumati in cauciuc violet, cu globuri disco, ochi migdalati cu mult tus, sparnene groase, breton razant, chica si sa nu uitam fustele mini si picioarele vesele (da, da, Happy Feet revin!).
As sorbi gin tonic toata ziulica si m-as zbantui in noaptea blugilor cu talie inalta (foarte inalta, dincolo de buric si erotic de aproape de sani).
Hai sa depanam amintiri inventate despre vremuri aproape-traite, vremuri de album, vremuri de revolutii, vremuri de amor cu lumina stinsa, si da, vremuri de cico, kent la negru, trabante cu numar par, salam Victoria si Loleck si Boleck!

2 Comments:

Blogger DRC said...

Daca e Retro, sa fie Retro! Acum doua zile mergem pe strada - ce prostie! - cand...la un moment al datului ma pomenesc in fata cu mobilul "retro" al lui D; un Ford Cortina. Am retro-it tot rosul violent din jurul acelei masini. Hasis.Sex(pe pervaz,sub canapea, pe boxe,in pod etc).Enies (tenesi).Muse.Bucle.Film mut.Simultaneitate.Jeu d`enfants.Ras razant. Retro de dinainte si Retro de dupa. Retromanie!Retrogradare!

16 ianuarie, 2007 10:24  
Blogger Irina said...

Retro-activ, intr-adevar!
Si desi azi m-am comutat in anii '90 (pas inainte, oare?!), m-am impotmolit mult intr-un carpe dim dulce-amarui...

16 ianuarie, 2007 19:29  

Trimiteți un comentariu

<< Home