joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

luni, octombrie 26

gandul zilei

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

ce interesant motto de blog avem. azi, dupa 11 ani si 2 saptamani, mi-a venit sa scriu pe blogul cu poezie, blocul cu joaca, blogul cu oameni cu care n-am mai vorbit de 1 ora, 1 zi, 1 an sau chiar 11 ani si 2 saptamani.

oameni, cum sunteti azi? nu ieri, nu in ultimii 11 ani. ce faceti azi, dac-ar fi sa impartasiti un gand al zilei de azi, care ar fi?

al meu ati fost voi. hmm, oare primim mail cand scrie cineva aici pe blog sau e treaba pierduta in eterul anilor trecuti?




Etichete: , ,

4 Comments:

Blogger Irina said...

Nu primim mail. Am prins gandul insa. Azi am iesit ptima oara din casa dupa o săptămână. Pana la mega image. Majoritatea oamenilor purtau masti all around. acum 11 ani si 11 saptamani nu mi-as fi imaginat.
M-am simtit strangely neutral.
Am gatit paste. Si m-am uitat la Catherine the Great. Insomnii.

27 octombrie, 2020 02:09  
Blogger Simina said...

eu acuma am bifat sa primesc email dar tare mi-e ca suntem prea departe unii de altii ca sa mearga treaba cu reconexiunea pe blog. insa pentru o clipa, pentru o seara, mi-am imaginat ce fain ar fi sa putem sa ne intoarcem la scris poezii ca si cum nimic nu s-a intamplat.

am in fata niste ore de munca, deci paste si the great suna bine. partea cu insomnia nu la fel de bine. :)

27 octombrie, 2020 19:18  
Blogger Tanasescu said...

Eu as manca niste inele de ceapa, asa cum erau cele de la "vama veche".

28 octombrie, 2020 15:04  
Blogger Simina said...

uai, ce bun, tanasescu. da, inele de ceapa cu sos tartar dublu pentru ca atat de bun era. nicaieri nu am mai mancat la fel de bune.

28 octombrie, 2020 15:48  

Trimiteți un comentariu

<< Home