joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

joi, octombrie 5

Ce dezmat!



Miercuri nu a fost o zi cu o karma buna .... sau poate a fost!
Totusi, la concert nu faci poezie; canti! Mai greu, mai greu ...

pentru Minodora...
Logodnica

Mai am un pic si ma marit. De ce? De ce?
La ce un om cand pot fi doi strigoi. De ce?

Mare, lac, rau plin de soare, vine, pleaca!
Asteapta cu zambete umbra sa treaca.

Zi de toamna, vis de munte, joi de joi,
Inima-mi bubuie ca bombele-n razboi.

Sange rosu pe cearceaf de catifea -
Vei fi intotdeauna tarfa mea.

Despre tine stiu ca-mi pare, ieri e soare,
Eu te cunosc ... asa sa fie oare?


... si tot atunci

Burlacul

Azi, un dinte-mi sta-ntr-o parte
Plictis sau libertate, ce?
Pe planeta mea fara arte.

Femei am zece, una ma lasa rece
Ea-i pe Venus, eu pe Marte,
Ce e val, ca valul trece.

Vampir de suflete esti tu?!
Azi ma fut si maine ... ciuciu
Atunci, acum, in viitor, mereu.

(Edi, dANA, Irina, Alina, Anca, Matei, Simina, Mihai T, Madalin, Mihai K - Miercuri, 4 Octombrie)