joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, octombrie 4

Ce se intampla cand oamenii sunt la a treia poezie, intr-o seara de duminica ...

Vorba Calofirului: cand vine vorba despre sex, avem tare multe de spus ....


Erotic show

Simt o limba intr-un anus cret ...

Ma spinteci cu privirea ta, ma deschid
Ma patrunzi, ma strivesti, eu urlu

Cand musc eu musc, nu ma glumesc,
Din mere nu raman nici samburi ...

Dac-as avea un penis, nu l-as lasa s-atarne;
El ar fi in si-ar iesi din,
Ar subjuga si-amusina ...
Vagine - multe si marunte,
Mari si primitoare - Sugruatoare!

Strapunge intrarea catre noi!

Te sorb, ma cuprinzi,
Te asorb, ma destinzi

Inspir, expir, innebunesc si mor
..... si n-am control
M-am inaltat si am cazut
M-am ridicat din nou
.... si e atat de profund

Ma pierd adanc in tine
Desi animalele nu sunt divine
Te regasesti in spasme
Sau strigatul din mine
S-apoteotic crucea
O prindem intre vine.


( Alina, Edi, Mihai T, Mihai K, dANA, Irina, Simina, Vasile - Duminica, 1 Octombrie)