joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

marți, octombrie 17

ce m-as face cu un copac?

daca inauntrul meu ar creste un copac as sta vesnic cu gura deschisa. ziua spre soare sa prinda lumina si sa-si intinda crengile, iar noaptea spre luna sa nu-i fie urat in intuneric si sa ia aer racoros.

daca inauntrul meu ar creste un copac as sta vesnic cu picioarele in apa sa se hraneasca si sa nu sufere de inanitie, sa se bucure de apa si sa-l umple pana la varfuri.

daca inauntrul meu ar creste un copac as sta vesnic cu bratele intinse sa aiba loc sa se prelinga si sa creasca in juru-mi si sa-i cuprinda pe altii si sa rasara si in ei.

daca inauntrul meu ar creste un copac l-ar chema banut si ar fi prieten cu copacul tau danut. si atunci le-am spoti un cantecel:

"banut si danut
se iubesc finut
cand banut bea apa
danut se adapa
cand danut se intinde
banut se extinde
danut si banut
se iubesc finut".

iar ei, stii bine ce ne-ar canta:

"irina si simina
se plimba cu masina
la fiecare stop
beau cate-un sirop
la fiecare cotitura
mananca o prajitura".

te iubesc.

2 Comments:

Blogger DRC said...

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

17 octombrie, 2006 16:06  
Blogger Irina said...

te iubesc infinit
si tu o stii
ma iubesti infinit
si eu te incerc

cearta-ma!

17 octombrie, 2006 20:51  

Trimiteți un comentariu

<< Home