joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

joi, ianuarie 18

Foc fara fum



Te joci cu focul, sau te joci cu tine, din iubire de joc, din pura iubire... poate cum prea bine a zis-o Alina, din iubire nedeterminata, fara directie, iubire de absolut pe care o re-trimiti acolo unde-i este locul, acolo de unde a venit, din neant in ant, fara directie... asa ma joc eu cu mine, cu focul meu, din neant in ant, din intangibil in tangibil, of, joc, joc fara reguli, joc haotic, joc de real si imaginar, joc de ferstre si joc pe sub mese, joc de priviri, joc de cuvinte, joc de imagini, joc...

Am purtat azi polemici, am purtat azi discutii, am purtat azi bentita, bentita Alinei pe care o doreste inapoi, am purtat azi razboaie cu mine, am.

Am capatat azi alte perceptii asupra jocului. Ma intregesc, dar ma rup. Poftim paradox, Irino, rumega-l daca poti, scrie-i un pohem daca ai suficiente rime.

Sigur ca am, mereu la indemana:

Zambet, stele de tavan,

Amor orfan...

(Irina ofteaza si rimeaza)

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Fara foc fara FUN...

18 ianuarie, 2007 10:25  
Blogger Irina said...

Ce este un 'fun'?
Si oare cine aprinde mai multe focuri capata mai multe funuri?
Funul este obiectul dorintei, astfel incat sa transforme un om obisnuit intr-un piroman?
De ce mi-as dori un fun?! Cred ca s prefera un funD, o funDA, o funIE sau un funICULAR...

19 ianuarie, 2007 00:13  
Blogger Simina said...

inapoiaza-i fetei bentita pentru ca sunt raspunzatoare.

si nu mai ofta!

si cine o fi prietenul nostru anonim? cine, cine? mor de curiozitate.

19 ianuarie, 2007 00:20  
Blogger Irina said...

Dar cum de stii ca oftez? Spune, spune, ma iscodesti?

Eu pariez ca este un el-prieten... un singuratic. Probabil ca este cel cu pachetele anonime, cel care nu se arata, cel care masacreaza cartile cu forfecuta de unghii, cel care pandeste.

19 ianuarie, 2007 00:58  
Blogger DRC said...

Hmm... Anonymous. Lasa-te asa! Ce-ar mai fi misterul demistificat? Ce-ar mai fi lumina fara raza? Ce-ar mai fi sunetul fara intensitate? Ai incercat sa dansezi in intunericul cel mai negru? Da tu, Anonymous! Ai incercat vreodata sa te unduiesti in furia nevazutului? Mai!

19 ianuarie, 2007 20:03  

Trimiteți un comentariu

<< Home