joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

joi, octombrie 5

Eu, Tu, Noi

Eu

Eu ma scurg lung, prelung, pretutindeni.
Eu adanc si eu aici, mister infinit.
Eu sunt bine ca-s cu mine, dar cu tine nu mi-e rau!...
Eu...?
Eu iubesc.
Eu ma pierd si m-arunc, eu sunt invaluita de lucruri mici; eu arunc pe fata in fiecare dimineata de trei ori cu apa calaie.
Eu sunt intreruperea movului in calea verde.
Eu dezleg de ganduri, dar nu iert de pacate.

Tu

Tu ai o mie de fete si o coada; tu ai un eu puternic, dar apasator.
Tu, Simina, scuze... Respect...
Tu esti atat de adanc in tine incat abia ti se zaresc ochii.
Tu, tu si a ta alunita...
Tu zurlie, tu stafie, tu e noi.
Tu-mi curgi roua, esti mister, esti o ardoare
Tu esti misterul ce lacate deschide.
Tu care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!


Noi

Simina: Tu ai o mie de fete si o coada; tu ai un eu puternic dar apasator.
Vasile: Eu...?
Simina: Eu ma pierd si m-arunc, eu sunt invaluita de lucruri mici; eu arunc pe fata in fiecare dimineata de trei ori cu apa calie.
Vasile: Tu, Simina, scuze... Respect!

Mihai K: Tu esti misterul ce lacate deschide.
Edi:
Eu sunt bine ca-s cu mine, dar cu tine nu mi-e rau!...
Mihai K: Eu dezleg de ganduri, dar nu iert de pacate.
Edi: Tu care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

Irina: Tu esti atat de adanc in tine incat abia ti se zaresc ochii.
Mihai T: Eu iubesc.
Irina: Eu ma scurg lung, prelung, pretutindeni.
Mihai T:
Tu, tu si a ta alunita...
Dana: Tu-mi curgi roua, esti mister, esti o ardoare!
Alina:
Eu adanc si eu aici, mister infinit.
Dana: Eu sunt intreruperea movului in calea verde.
Alina: Tu zurlie, tu stafie, tu e noi.


(Simina, Vasile, Mihai T, Irina, Edi, Mihai K, dANA, Alina - La Ponton, Duminica, 1 octombrie)