joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

vineri, octombrie 20

Oare ce mecanism ciudat se ascunde in spatele ochilor?

I-ati observat....? Priviti-i atent. Cautati miscarile acelea vioaie, oarecum sacadate, intamplate intr-o oarecare "reluare" grabita.
Parca un intreg mecanism compus din mii si mii de rotite dintate vietuieste acolo. Din cand in cand rotitele sunt "unse". Lacrimi vin sa curete si sa unga mecanismul; sa-i ofere continuitate, sa-i dea puterea de a se invarti mai departe.
Cu toate astea exista momente in care mecanismul se blocheaza. Ochii raman nemiscati, tintuiti spre ceva anume. Nimeni si nimic nu-i poate face sa se miste. E vremea gandurilor.
Pur si simplu.

1 Comments:

Blogger Irina said...

I-am observat. Mai departe de rotire, Mihai, ei vorbesc. da, chiar vorbesc. Eu i-am zarit dincolo de mecanisme. Unii ochi mi-au spus 'mai stai, te rog'. Alti ochi mi-au spus 'te iubesc atat de mult ca nu exista cuvinte..'. Unii ochi mi-au pus pur si simplu 'ma plistisesti', sau 'sunt atat de obosit'. Unii char mi-au spus 'esti atat de frumoasa..' Cei mai frumosi ochi mi-au soptit ' te doresc imens'. Ochii nu tac nicioadata atata timp cat sunt deschisi.
Si cand vine vremea gandurilor, Mihai, ochii se odihnesc, caci au obosit vorbind si dezvaluind atat din noi.
Aaah, si cand ei plang, gresesti, oh da, gresesti, ochii se inrosesc, cultiva pungi si cearcane si urla ' te uraaaaasc'. Ochii orbesc.

21 octombrie, 2006 02:34  

Trimiteți un comentariu

<< Home