joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, octombrie 18

LOR



Astazi este ziua ei. Este atat de vesela - asa din senin, zice ea!
Astazi, lina este mai mult decat stie si mai putin decat poate.
Astazi, Simina este ... apropos, unde esti?
Astazi, Tihai este pus pe treaba si muta mobila.
Astazi, Irina este roz si ar impusca toti functionarii Postei Romane - cu un pistol!
Astazi, Edi nu raspunde la telefon si, probabil, tocmai acum isi cumpara o merdenea sau, poate ca isi sterge fruntea transpirata.
Astazi, Mihai doarme sau alearga vreo fata lunga - la par - prin Cismigiu.
Astazi, mi-am amintit de ciobanescul alb de pe coasta Fagarasilor.
Astazi, mona este un om de ica si ii vine tare bine glasul.
Astazi, am sunat la Mihaela Kayhan din greseala si i-am spus: "Ce faci, fata?"
Astazi, acest lucru nu trebuia sa se intample!
Astqzi, este ziua de dinaintea zilei in care "maine" va insemna "o vad pe Tasia".
Astazi, este ziua in care, daca Alex ma va intreba cum sunt, ii voi spune: "bordeaux, din nou".
Asta Zi zbor in intampinarea LOR si ma asez cuminte sa-mi mangaie sufletul cu atingeri descifrate.

Cum este astaziul tau? Stiu ca nu vei raspunde, dar ca te vei gandi sa faci o lista :))

Pupici zgubilitici

2 Comments:

Blogger Irina said...

Astazi este ziua pantofilor urati! Exista o zi in fiecare an cand pantofii urati au liber la asfalt si zburda pe podele si mochete. Ei poarta tocuri si zorzoane. Ei sunt de lac, desi nu poti inota in ei. Pantofii urati nu au constiinta urateniei lor si prin urmare nu stiu ca este ziua lor...

18 octombrie, 2006 14:04  
Blogger Lina said...

Astazi, in mine, e calda si orbitor de luminoasa.
Astazi, in jurul meu, e muzica muta de aseara, pusa pe un prafuit portativ.
Astaziul meu e fior si dorinta de coplesitoare inundare!
In Asta Zi, tu esti unul dintre fluturasii diafani din pieptul meu...
Inunda!!!

18 octombrie, 2006 14:31  

Trimiteți un comentariu

<< Home