joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, noiembrie 15

Lunile se-aduna. De ce?


De ce încerci să mă atingi cu mâna ta cea scurtă?
Nu vezi cât de departe sunt, oricât aş fi de mută
Eu tot îţi strig şi tot îţi spun să-ţi creşti o altă mână.

De ce te zbaţi în faţa mea şi mă acuzi pe mine
Că sunt imună şi sunt rea şi ca ma joc cu tine?
Eu tot îţi strig şi tot îţi spun să nu iubeşti o zână.

De ce încerci să mă săruţi cu buze fragmentate?
Nu vezi cât de stricată sunt, şi dincolo de toate
Eu tot îţi strig şi tot îţi spun, la tine sunt imună.

De ce încerci să îmi faci loc în lumea ta cea mică
Cu porţi şi garduri şi pereţi şi cu podea de sticlă?
Eu tot îţi strig şi tot îţi spun că locuiesc pe lună.

De ce trăieşti un timp rotund iubind mereu iluzii?
De ce te-ascunzi? De ce nu vii?
Îţi strig şi eu şi-ţi spun şi eu, trăieşti într-o minciună.

De ce te plimbi în mâini mereu cu fusta peste faţă?
De ce te-ascunzi într-un copac râzând ca o paiaţă, când
Eu îţi strig şi eu îţi spun că aş mânca o prună.

Te strâng la piept pân’ ochii mei vor fi văzut prin tine
De ce te zbaţi, nu înţelegi? Te recompun în rime.
Shshshshshsh. Lunile se-adună.
(Irina a cazut pe ganduri)

3 Comments:

Blogger Lina said...

Imi esti revelatie!

15 noiembrie, 2006 15:16  
Blogger ElCid said...

aşa-i, aşa-i... zânele nu trebuie iubite, dar trebuie trăite pentru poveştile lor...
e greu să creşti câmpii or codri-n ele, când ele-s verde dintru începuturi de pământuri.
lumea n-are loc în jumătăţi de suflet, iar ele pot trăi numa' cu lumea-ntreagă la picioare
şi nu poti creşte ceruri or stele pentru ele, când ele se hrănesc cu universurile dintre ele.
domnule dragă, ai grijă cum iubeşti o zână; ea spune că-i la farmecele tale cam imună...
ar trebui să-ncerci sa fii matale dintr-un drăguţ june cumva un zân! oare ştii cum?

16 noiembrie, 2006 01:41  
Blogger Irina said...

minunat! un zan! am cunoscut unul intr-o vreme, dar nu il mai cunosc...

16 noiembrie, 2006 14:50  

Trimiteți un comentariu

<< Home