joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

vineri, noiembrie 17

rugăciunea ploii



strânge glasurile de struguri de sub toamne
adună înserările de sub frunţi - grămăjoare -
şi toarnă-mă în valuri cu vinul în pahare
la Judecată să-mi fie aroma dulce-amăruie-tare!

strânge paşii frunzelor de sub aurore boreale
scade anotimpurile reci de la numărătoare
amestecă-mă cu-o lingură de lemn în mâncare
hrăneşte cerşetorilor cu polonicul clipele amare.

strânge toata lumina sub brazde de-obrazuri
şi-ascunde-mi lacrimile sub adânci islazuri,
prinde-mă-ntr-o ceaţă groasă sub macazuri
şi-opreşte-mă sub ale cerului zăgazuri.


[lina era în ploaie şi uitase rugăciunea]

12 Comments:

Blogger Irina said...

mai bine ii tineai umbrela... si-ar fi amintit ea.

17 noiembrie, 2006 20:33  
Blogger ElCid said...

neah, umbrela nu este un accesoriu care sa-mi placa altundeva decat in pozne... acestea fiind spuse, daca ea nu aduce la intalnire o umbrela pe care sa o tin eu pe post de paratraznet, eu nu car in buzunare accesorii nesemnificative (he, he). un ziar de pe care sa curga povestile in revarsari neintelese or poeme moderniste ar fi mult mai fun de tinut "deasupra". :D

18 noiembrie, 2006 14:05  
Blogger Simina said...

dar sa nu uitam ca de cate ori isi va uita micuta lina rugaciunea sau cum sa se roage, eduard va fi acolo. pe care edi, il vom renega in curand, nu nucleu? pentru ca el nu se joaca cu noi de-a arta. edi, joaca-te, hai joaca-te si tu! propun sa il mobilizam pe micul lin!

18 noiembrie, 2006 16:14  
Blogger DRC said...

Da, da, dudutle,ALINiaza-te! Hai sa dansam in jurul focului ce ne mistuie, hai sa canibalizam firescul si sa ne urcam pe peretii artei! Hai!
Hai! Nu vrei, nu....Bineeeeeeeeee!

18 noiembrie, 2006 16:19  
Blogger ElCid said...

deşi deviem de la subiect (care o fi subiectul? noi, nu?! e bine - nu deviem!)se pare ca sunteţi în gânduri cu mine - mă-ntrebai şi eu deunăzi de ce musiu "el" nu ne loveşte cu o lirică în pălărie. am vaga impresie ca este vorba de ceva tehnic (riza, tată, ai explicat băiatului cum vine treaba cu butoanele pe blog?) or poate lucrează în linişte la vreun roman/piesă de teatru şi e de scuzat or, şi mai rău, prezintă o îngrozitoare lene, caz în care ar trebui să ne gândim la o amendă. lina, amendează-l! :)

18 noiembrie, 2006 21:38  
Anonymous Anonim said...

am aparuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

22 noiembrie, 2006 17:51  
Anonymous Anonim said...

m-am mobilizat pe jumatate, Simina draga... momentan pot sa las comentarii ca un "other"
interventia ta m-a umplut plin!...
am fost cu umbrela verde si mi-am luat Lina...
ca sa fii linistita tu si...ceilalti
nu uitase nici o rugaciune, mi-a spus-o spre dimineata...

22 noiembrie, 2006 18:10  
Blogger Irina said...

Edi, esti dement, si in nici un caz 'other'. Tu esti eu!

22 noiembrie, 2006 19:26  
Blogger Simina said...

tu esti si eu!

23 noiembrie, 2006 13:43  
Blogger Lina said...

V-am descantat inainte de ploaie si v-am inclus in mine, iar acum "sunt cea mai frumoasa femeie din lume" atunci cand ploua!

23 noiembrie, 2006 18:39  
Blogger DRC said...

Ia mai lasati galagia!

24 noiembrie, 2006 17:24  
Blogger ElCid said...

ha, haaaaaa... mi-a placut incheierea apoteotica: "ia mai lasati galagia!" :)))))))
p.s. bine ai venit, domnul eu, el...

26 noiembrie, 2006 14:40  

Trimiteți un comentariu

<< Home