joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

luni, ianuarie 22

Tu ce iti doresti dimineata?

lM-am gandit serios la asta in drum spre casa. Am discutat si cu Oana.
Oano, tu ce iti doresti dimineata?
Bai, nu cred ca ma intrebi asta, la naiba, subconstientul comun, stii Woody Allen, si acum asta. Nu stiu! Chiar nu stiu ce imi doresc...
Ei, vezi tu, nici eu nu am stiut la o prima interogare. Si m-as fi asteptat sa imi doresc ceva frumos, gen, o imbratisare, un zambet, un el care sa-mi pregateasca micul-dejun, sa ma caute orbeste pe sub patura, sa imi calce pantalonii, sa fiarba cafeaua (si aici lista s-ar continua in timpul zilei cu : sa-mi duca telefonul la reparat, sa-mi cumpere o oglinda, sa duca masina in service sau, de ce nu, sa repare el bara, sa-mi repare usa de la dulap care se naruie si ea, sa-mi schimbe becurile (toate 4) ce s-au ars in ultima vreme si eu stau in semi-intuneric de atunci, sa-mi caute ce-a de-a treia carte pe la toate librariile din oras, sa-mi spele masina, sa se duca cu ea la revizie si la RAR, sa-mi aduca pranzul la birou si sa-l aseze simetric pe o tava cu colesterol scazut, sa ma scoata din rahatul asta, daca se poate... ah, respirare!)
Dar nu, nu, la o cercetare mai amanuntita, i-am zis Oanei: stii ce, in Dimineata Ideala, m-as trezi mahmura, cu un cap imeeeens, dar dupa o noapte de scris frenetic. Dupa ce am scris ultima pagina...
Din ce?
Din orice. La naiba, din orice... Ultima pagina din orice ma lasa atat de fericita. Ar urma o zi lenesa, cu cafea cu lapte si zacut prin colturi, dar seara as iesi sa sarbatoresc fericirea de dimineata...
Daca ar fi un el-cineva in pat langa mine dimineata aceea?! Nu stiu.. Irelevant, probabil...
Dar tu, tu ce iti doresti dimineata?

6 Comments:

Blogger Irina said...

Dana, imi are rau ca trebuie sa observ asta, dar, tardiv, am facut-o deja... era 11:11 cand am postat dorinta de dimineata... stii, 11 si 11 si eu nascuta pe 11, si.. nu stiu, cam atat.. dar in contextul mesajului meu din seara aia de 09.09, la 03:03 si 03 secunde, te rog, ba nu, te implor, nu ceda inca, nu renunta! Te rog, mai da-ne o sansa, si vei vedea, ca pe 20 decembrie 2012 ne vom iubi dement, cu toate simturile, panteist, in armonie cu univesrul si Creatorul...

Mai asteapta pana in 2012, te rog, si maine iti voi da deveste cand va fi din nou 10:01...

22 ianuarie, 2007 23:39  
Blogger Lina said...

Hhhhaaaahhhhaaa...neata!
Nu vreau dimineata (orice grad ar avea ea) oameni ursuzi, care nu stiu sa zambeasca si care se ratoiesc la tine ca i-ai trezit!
Ucigatori de zile surazatoare ce sunteti!!!!!!

Vreau zambet in pat, sub patura, sub dus, la ceai...in tramvai...

Stiam ca o sa apari!

23 ianuarie, 2007 09:51  
Blogger Irina said...

Ah, Alinut, daca ai stii cum e sa te trezesti langa Mile... Este ca un elf de la Polul Nord... Alba, cu nasul rosu si ochii umflati. Si zambeste! Si este atat de ascultatoare... vine cand o chemi, si nu protesteaza.

Da, m-am trezit bine azi! Uite, iti zambesc, te bucuri?

23 ianuarie, 2007 11:10  
Blogger Simina said...

tampita de tine.

mile nu e un caine.

de azi te reneg si mile VA DORMI CU MINE>

23 ianuarie, 2007 16:22  
Blogger Irina said...

Iubita mea, o persoana care nu protesteaza nu e neaparat un caine! Si atat timp cat nu o chemi 'cutu cutu', nici daca vine nu inseaman ca este un caine!

Si mai degraba dispozitia referitoare la locul unde va dormi Mile de azi inainte atenteaza la liberul arbitru si la libertatea ei de decizie. Eu zic ca tu ai jignit-o mia tare, si ami mult decat s-o tratezi ca un animal, tocmai ai tratat-ocaun obiect de care dispui..

na, ti-a servit-o sor-ta. pup-p pe Mile din partea mea!

[si am zis 'elf', nu 'caine'!!!]

23 ianuarie, 2007 17:18  
Blogger Irina said...

si, de fapt, comentezi aiurea! intrebarea era: ce iti doresti dimineata.... e clar Simina e ciufuta dimineata!!! am zis!

23 ianuarie, 2007 17:19  

Trimiteți un comentariu

<< Home