joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

duminică, martie 4

Poem in luna a treia


Valsul


Din valsul lebedelor ciunte,
Se nasc amorurile crunte
Un tango, rumba, un cha cha
In Firenze de-am dansa,
M-as da in dragoste cu tine
Iara spre ziua am valsa.
Anului ce va sa vina
Da-i un ritm tu, daca vrei!
Eu plutesc acum cu tine
Pe un pas de un, doi, trei.
Un stalp de jad in vals de pas,
Privesc la tine cum cutremuri.


(Irina, Alina, Edi, dANA - 31 decembrie 2006 - 1 ianuarie 2007)


Anul acesta va fi un vals sau nu va fi deloc!

3 Comments:

Blogger Lina said...

Care e cel mai rau lucru care se poate intampla?

05 martie, 2007 13:47  
Blogger DRC said...

Cel care deja s-a intamplat. Asa ca... numai bune vor urma :)

Azi mi-ai fost iar draga, drago!

05 martie, 2007 18:05  
Blogger Irina said...

Cel mai rau lucru este desprinderea. de orice. mie mi-era cel mai teama de desprinderea de sine. Acum mi-e mai teama de ruperea de no(r)i!!!

Oricum, Alina, tu dansezi atat de frumos. Sa fie tango, totusi....

07 martie, 2007 20:24  

Trimiteți un comentariu

<< Home