joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

marți, februarie 20

flori pe rochita si buburuze in cap

"Tu, care bine-ai revenit,
ramai si pleci doar daca poti!"

Ca bine se mai potriveste avand in vedere lipsa tuturor atata timp. Bine-am revenit imi urez si eu mie. Bine am revenit: in fata unui calculator de la care nu ma izgoneste nimenea, in viata Alinutei de care mi-a fost dor, in deplinatatea facultatilor mintale, in tumultul studentiei, in cluburi dansante la sfarsit de saptamana (ieeeeeeeeeei), in bucuriile sahului pe care se pare ca nu l-am uitat.

Ce bine, ce bine e sa te trezesti de dimineata devreme si sa faci ce-ti taie capul, sa fie 4 dupa-amiaza si sa simt ca e jumatea zilei, sa beau bere fara griji si fara jene, sa mi se ofere joburi la tot pasul. Si ce bine e sa le refuz pe toate, sa ma bucur de timpul meu (ieeeeeeeeeeei).

Si domnule Tanasescu, ce bine e cu tine.

1 Comments:

Blogger Irina said...

Ce bine, ce bine!

Azi viata zambeste din nou... bine-ai revenit Simino. Cuibareste-te! IUbeste! Trandaveste! Nu munci! Bea!

Ieeeeeeei!

21 februarie, 2007 16:46  

Trimiteți un comentariu

<< Home