joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, martie 7

Suntem atat de Frumosi...

...fiecare in incercarea lui de a patrunde patura de marmelada...mult prea dulce, prea densa, prea rosiatica...
...fiecare cu instrumentul sau de disectie: panglica, zambet naiv, scoica, stetoscop, apa, deget... - lista cuprinde infinitul si il lasa mult in urma!
...fiecare adanc sfartecat, in cele mai stranii feluri, pentru a surprinde metoda celuilalt.
NU, nu e o competitie, ci doar o sublima stradanie de a fi, de a simti compozitia marmeladei pentru a o putea include.
Astazi, fara aviz prealabil, mi te-ai desfacut petala cu petala... Nudul mintii tale, sufletul jupiut de ratiune prin verbalizare... Doamne, cat imi esti!
Astazi mi-a fost mai clar ca niciodata ca sorbim cu lacomie din seva aceluias izvor.
(Pentru cel ce imi este frate...)

1 Comments:

Blogger Irina said...

Of, Alinut, suspin de amor si nu cred ca am impartit aceeasi zi... M-ai atins cu vorbele tale si ai verbalizat simtaminte pe care eu le reneg aici, in spatiul-musuroi. M-am ivit ei eu azi in nudul mintii mele, reflectat intr-o privire. Atat, o privire. Azi am servit marmelada la pranz, si am patruns-o cu privirea.

Iti multumesc Alinut pentru gandul tau frumos!

07 martie, 2007 20:17  

Trimiteți un comentariu

<< Home