joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, octombrie 11

Alina si-a dorit


Astazi vreau sa fiu un mac rosu, rosu...si cred ca vreau ca spre seara sa fiu cules de catre un artist, suflet boem, presat si facut semn de carte. O sa il cunosc prin ce citeste, o sa ma defineasca prin locul in care ma lasa. Si cand o sa devenim destul de intimi o sa ne contopim in CARTE...

(Alinuţ)

Aaa...ai venit...culege-ma!
De vrei sa fii un mac, atunci ... fii splendinda ... Daca te hotarasti, in cele din urma, sa fii maca ... pregateste-te sa fii ireala ...


As putea sa te culeg eu, dar te-as mai lasa, in plus nici nu sunt un hartist, cu suflet bohem. As putea sa te culeg eu, dar ...eu sunt indragostita de un mac (si nu prea vreau sa va ranesc tagma) ...

As putea sa te privesc, totusi ... dar apoi mi-as da seama ca esti o lina si ca ai parul saten si ochii verzi si bluza mov si pene in fund ....


Uite, un mac de intamplare irinica cu inflexiuni de raza de vara spre toamna ... poate va luati de nervuri sa haladuiti campurile...


Sa imi povestesti cum a fost ziua ta ... spre seara, asa! ....


(Dana)

eu te-am cules deja,
însă semn de carte nu, nu aş putea.
să te las uitată între pagini - cum?
nu aş vrea să te las semn - cuiva.
eşti poate o carte mai frumoasă decât orice biblie or tom;
de ce - un semn - să fii ai vrea?
prefer sa te stiu roşu
roşu macumblând pe câmpie - dându-i culoare,
amintind de dragoste, de înălţare;
altminteri ar fi mare păcat!

(anonim… :)

daca ai fi un mac, eu te-as usca. apoi ti-as smulge samânta si as pisa-o. te-as pune intr-un borcanel roz cu fluturasi la mine in debara. la iarna te-as scoate si te-as rula intr-o tigara si abia apoi te-as fuma. apoi as visa cu ochii deschisi si as pluti de Craciun desupra campului primordial. campul ce ti-a dat nastere....

(Irina)

1 Comments:

Blogger Irina said...

Nu, nu fii floare pentru a fi culeasă…
Nu fii floare pentru a scrie poveşti de amor pe filele unei alte cărţi…
Nu fii floare pentru a ademeni…
Nu fii floare pentru a desfăta şi nici pentru a înmiresma…
Nu fii floare pentru vazele altora…
Nu fii floare, nu!

Fii floare pentru ceea ce eşti nu pentru ceea ce ai vrea să fii!
Fii floare pentru a te lăsa polenizată de mii de fluturi!
Fii floare pentru că eşti atât de frumos colorată!
Fii floare de colţ pe o stâncă într-o inimă pustie!
Fii floare de cactus cu şapte rânduri de spini!
Fii floare dincolo de glastre, parfum, florărese!
Fii mac pentru visele celor fără de somn, doar pentru ei fii mac, ei vor şti să te respire!
Fii macul meu!

11 octombrie, 2006 10:36  

Trimiteți un comentariu

<< Home