joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

vineri, octombrie 6

If your life would be measured in candles... How many candles would your life be worth burned for?


Si daca as fi...

Dacă m-aş măsura în lumânări, aş avea o inimă de ceară şi un fitil.
Tu ai construi in jurul meu un tort cu cireşe şi ţi-ai pune o dorinţă.
M-ai aprinde cu un chibrit uriaş.
Atunci eu voi fi iubit enorm de mult mâna ta dreaptă
Înainte să mă stingi.

Dacă m-aş măsura în lumânări, aş orna un ocean cu luminiţe.
Câte o dorinţă pentru fiecare peşte zălud,
O noapte liberă de stele şi felinare.
Tu ai trece cu barca prin flăcările mele în rugăciune.
Dă Doamne să nu mai plouă niciodată peste oceanul meu!

Dacă m-aş măsura în lumânări, aş locui într-un stup.
Albinele ar ţese in jurul meu straturi.
Zi de zi, de zi aş deveni mai multe lumânări.
Tu, apicultorul, m-ai culege şi ai scobi din mine un nucleu,
Nucleul meu dulce de miere.

Dacă m-aş măsura în lumânări, aş închina la picioarele tale un muzeu de ceară
Aş fi un muzeu fără fitil, cu chipuri fără zâmbet.
Tu ai intra şi te-ai minuna la multimea de măşti colorate.
Când frigul îţi va fi pătruns în oase vei aprinde un foc în mine.
Te vei încălzi la focul meu până când ultima mască se va fi topit.

Dacă m-aş măsura în lumânări, o bătrână oarbă m-ar vinde în faţa unei biserici
Tu ai intra şi ai cumpăra un buchet de mine.
O lumânare pentru mama ce nu se va stinge pe această lume.
Nu, ea nu este o candelă şi nu crede în Dumnezeu.

Cu restul poţi umple o vază.

(Raza-Irina, joie tarzie de 5 octombrie)