joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

sâmbătă, octombrie 21

Cum de nu iti bantui visele?! Cum?


In visul mele tu zambesti
In visul meu nu se vorbeste
In visul meu nu se fumeaza
In visul meu zbor dand din maini
In visul meu e apa
In visul meu nu exista haine
In visul meu nu am dinti
In visul meu nu exista cruci
In visul meu exista mama
In visul meu exista tramvaie
In visul meu culorile se amesteca
In visul meu si cuvintele se amesteca
In visul meu exista si spectatori
In visul meu se poarta palarii
In visul meu nu imi spui pe nume
Draga, Irina, draga...

1 Comments:

Blogger DRC said...

Domn`e, e unu Hagi care imi tot trimite mesaje ciudate. Zice ca ma invita nustiuunde sa petrecem finala! Visez? Nu visez? .......................................................................... Pepeleoooo!!!!!!!!!!

24 octombrie, 2006 00:06  

Trimiteți un comentariu

<< Home