joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

vineri, octombrie 27

Promisiunea Irinei


Repară-mă, şi voi reapărea bucată cu bucată
Găseşte-mi braţul stâng acolo unde l-am uitat
Lipeşte-l de un umăr şi ia-mă de mână
Găseşte-mi ochii şi te vei oglindi în ei
Aruncă-i pe orbite şi promit că vor fi verzi
Lipeşte fiecare fir de păr acolo unde-i este locul
Vor prinde rădăcini şi se vor înfiora la atingerea ta.
Repară-mi timpanele şi apoi vei putea să-mi şopteşti într-o ureche
Repară-mi inima şi repară-mi înauntrul
Apoi plantează în mine sămânţa ta
Voi rodi şi voi reapărea
Promit că nu îmi voi juca rolul cu ironie
(dar sa stii, am promis, eu nu ma voi marita nicioadata, asa ca, sa nu ma ceri...)

2 Comments:

Blogger ElCid said...

[ce iti doresc!]

un somn adanc si lat si lung si-ntrepatruns de vise despre-un crang
ce verde este si se-asterne-n bratele tale ce cad in marea departare....a noptii din care vei inmuguri a soare!

27 octombrie, 2006 02:06  
Blogger Irina said...

eterna dimineata...

27 octombrie, 2006 10:35  

Trimiteți un comentariu

<< Home