joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

miercuri, noiembrie 22

Alo? Alo, da! Ascult!


-Alo, iubita mea?
-Da?!!!
-Iubita mea, am sunat sa-ti multumesc pentru supa...
-Ah, da? Cum ti-a placut? Da, stiu, am scapat cam multe gherute, dar...am facut-o cu drag....
-Alo, Pinni?
-Hmm!
-Vrei sa facem dragoste?
-Da, sigur, stai sa-mi dezlipesc piciorul de ghemul acesta!
-Gata?
-Ah, gata! Hai!
-Stii, esti cea mai delicata expresie a firii pe care o cunosc. Ma seduci chiar si in momentul in care iti opintesti frumosul stomac in piunezele de pe asfalt. Ma farmeci; esti mirifica!
-Vai, dragul meu, dar ce vorbe frumoase imi aud madularele... Ce atingeri sublime, ce degajare ... Ah....tu esti mirific! Ascute-ma!
-Pinni, auzi, nu vrei tu sa cucerim lumea? Nu ti-ar placea ca toate formele sa fie ale noastre? 
Nu ai fi fericita daca nonele ar canta doar pentru noi?
-Ah, iubitule, cum le stii tu pe toate....
-Da, iubito, asa este...



Fragment din celebrele dialoguri ale lui Farina cu discipola sa sexuala, Pinni!



3 Comments:

Blogger Lina said...

...ton de ocupat!

22 noiembrie, 2006 11:02  
Blogger DRC said...

...Mai incearca ....:)

22 noiembrie, 2006 11:54  
Blogger Irina said...

Esti un animal, Visko!

22 noiembrie, 2006 14:56  

Trimiteți un comentariu

<< Home