joacadeaarta

Tu, care bine-ai revenit, ramai si pleci doar daca poti!

sâmbătă, noiembrie 18

Ei,da!


 
Un sarut mi-a dezlipit genele si, de cum s-a facut lumina in trupul meu, am amutit
Mi-am adunat visele, mi-am impachetat asternuturile si am ciocanit la usa realitatii virtuale - m-a primit
Acolo, v-am gasit, veseli si neprafuiti, cam dulcegi, dar absoluti, nederanjati...
V-am privit si mi-a fost iar drag de voi ... O forfoteala adorabila!

Am gasit-o pe duduta dornica sa-si faca unghiile cu oja (rosie - mi-am imaginat eu-, ea vroia sa fie verde!). Avea pofta de tort de ciocolata si de unduiri in ritmuri in fata carora a cedat

L-am surprins pe dudutu, rupand camesa de pe dansul si abandonandu-se valului iubirii; cu parul invartejat, cu priviri endulcorat-amuzante si cu nasul in ciocolata (???!) 

Irina era la ora de gimnasatica. Facea echilibristica. Precum mata ei, s-a urcat in cel mai inalt copac din padure, pe ultima creanga (dece?-pentru ca a putut! da!?) si apoi nu a mai stiut sa coboare de acolo. I-as trimite un alpinist, dar stiu ca, mai devreme sau mai tarziu, va executa un salt admirabil. Se va alege cu o coada rupta(din moment de are mai multe vieti, nu ar fi normal sa aiba si mai multe cozi?!), dar coloana-i va ramane intacta!

Simina avea parul strans in coada de cal si calarea invers, un pic ciudat - intr-o parte cumva, sau poate cu picioarele in sus, sau poate prindea calul de urechi si ii intra printre coaste, sau poate ca ... statea cu capul putin aplecat iar trupul... Au! Ma doare! Ce naiba faci cu cotul ala!? Au, vezi ca mi-ai prins parul! Auch!Ufff! La naiba! Ar veni, insa, Spud sa regleze situatia din Paradisul Verde: "Las-o, frate! Veveritele nu fac rau nimanui, frate! Veverita e adorabila, pula mea. Isi vede de treaba ei. E libera!"

Tihai este foarte ludic si dispus. Are, de asemenea, chef de dans si iubeste, peste masura, iubirea Siminei. Am stat adesea sa ma intreb, de ce, cam peste tot, numele lui Mihai este asociat celui al Siminei... Rar, frumos, desavarsit, periculos! Plus, are un fular asa de frumos si nici nu este ipocrit. Nici lui nu i-a placut decat misse en scence-ul...



Mihai, tie ti-am dansat "Mica Tiganiada". Tu mi-ai deschis apetitul pentru miscarea in underground. Iarta-ma pentru iesitura de la 4 dimineata! Imi mentin pozitia, dar regret sincer dispozitia. Uite, te pupaceste si mata mea care-i cat Shere Khan, dar nu este nici pe departe asa agila ca el ... imagineaza-ti numai ce pupic preluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuungggggggggg. Agitatule!

Astazi, este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat de cateva secole incoace....
`neata!


3 Comments:

Blogger ElCid said...

multumesc pt dans ["mica tiganiada" -perfect!]; dansatorii buni sunt "ceva"-uri pe care le apreciez oricand. asteptam cu interes un tango in anotimpul in care l-oi invata cum trebe pentru a te invita.

18 noiembrie, 2006 14:28  
Blogger domnul_T said...

da!

18 noiembrie, 2006 14:32  
Blogger Simina said...

da, da!

18 noiembrie, 2006 16:08  

Trimiteți un comentariu

<< Home